Καλέστε μας +30 23510 23211
Ωράριο Δευ - Παρ 7.30 - 15.30

Ελ

En

Εκτατη Συνεδρίαση Δ.Σ. Επιμελητηρίου Πιερίας Με μοναδικό θέμα στην ατζέντα του την «Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας του Κέντρου Διαμεσολάβησης του Επιμελητηρίου Πιερίας»

Με μοναδικό θέμα στην ατζέντα του την «Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας του Κέντρου Διαμεσολάβησης του Επιμελητηρίου Πιερίας», συνεδριάζει εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου, την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, στις 8 μ.μ..

Τους κανονισμούς που οφείλει να διέπει το Επιμελητήριο προκειμένου να λειτουργήσει ως κέντρο Διαμεσολάβησης ανέλυσε ο νομικός σύμβουλος του Επιμελητηρίου κ. Στέφανος Βαρδάκας κατά τη συνεδρίαση της Διοικητικής Επιτροπής του Επιμελητηρίου, το βράδυ της Τετάρτης 08 Οκτωβρίου. Η διοίκηση του Επιμελητηρίου θέτοντας ως προτεραιότητα την άμεση λειτουργία του κέντρου διαμεσολάβησης, αποφάσισε να φέρει το θέμα με τη μορφή του κατεπείγοντος στο επικείμενο διοικητικό συμβούλιο.

«Το Επιμελητήριο Πιερίας οφείλει να βλέπει μπροστά ώστε να προλάβει τις εξελίξεις. Η ίδρυση ενός κέντρου διαμεσολάβησης είναι στις προτεραιότητές μας και το σίγουρο είναι ότι το Επιμελητήριό μας και σΆ αυτό τον τομέα θα πετύχει να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες», δήλωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.

Αναφορικά με τους στόχους τουΚέντρου Διαμεσολάβησης του  ΕΒΕΠ, όπως αποτυπώθηκαν από τον κ. Βαρδάκα, είναι οι εξής :

  1. Επίλυση διαφορών μέσω διαμεσολάβησης.
  2. Προώθηση της διαμεσολάβησης ως αποτελεσματικής εναλλακτικής μεθόδου επίλυσης διαφορών, με την οποία εξοικονομούνται χρόνος και χρήμα.
  3. Επίλυση διαφορών και διευθέτηση συγκρούσεων μέσω άλλων εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης ( ADR ) .
  4. Διοργάνωση προγραμμάτων-σεμιναρίων ευαισθητοποίησης, ημερίδων  και συνεδρίων  σχετικά με τη διαμεσολάβηση και  άλλες μεθόδους επίλυσης διαφορών.

Το Κέντρο Διαμεσολάβησης ΕΒΕΠ θα παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  1. Παροχή πληροφοριών και οδηγιών σχετικά με τη φύση της διαμεσολάβησης και των διαδικασιών διαμεσολάβησης.
  2. Διαχείριση των διαφορών που παραπέμπονται σε διαμεσολάβηση, μέσω της διοικητικής και τεχνικής οργάνωσης των διαδικασιών διαμεσολάβησης.
  3. Παροχή βοήθειας στα ενδιαφερόμενα μέρη σε ό,τι αφορά την επιλογή διαμεσολαβητών από τον κατάλογο διαμεσολαβητών που τηρεί το Κέντρο Διαμεσολάβησης 
  4. Εκτέλεση χρεών συνδέσμου ανάμεσα στα ενδιαφερόμενα μέρη και τον διαεσολαβητή, με σκοπό τη διασφάλιση της βέλτιστης επικοινωνίας και της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών.
  5. Παροχή συνδρομής στα ενδιαφερόμενα μέρη για την οργάνωση κάθε άλλης υποστηρικτικής υπηρεσίας που ενδέχεται να χρειαστεί κατά την πορεία της διαμεσολάβησης, όπως υπηρεσίες μετάφρασης, διερμηνείας ή γραμματειακής υποστήριξης.
  6. Διαχείριση των οικονομικών παραμέτρων των διαδικασιών διαμεσολάβησης.
  7. Παροχή κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και τεχνικών μέσων και μέσων διοικητικής μέριμνας, που είναι απαραίτητα για τη διεξαγωγή της διαμεσολάβησης.
  8. Παροχή υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διαμεσολάβησης.
Προηγούμενο 6η ΕΒΕΠ-ΚΜ 2014 – Σε πανηγυρικό κλίμα η λήξη 

Ακολουθήστε μας

Επικοινωνία

28ης Οκτωβρίου 9, Τ.Κ. 60134, Κατερίνη

Δευτέρα – Παρασκευή:
07:30 – 15:30

Δευτέρα – Παρασκευή:
07:30 – 14:30

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας